Meest bezochte artikelen social media augustus en september 2018


Social Media Artikelen

http://creative-commons-images.com/handwriting/s/social-media.html

Naast deze website onderhouden we diverse social media kanalen waarmee we volgers op hoogte houden met nieuws rondom ‘Leren in de 21e eeuw en 21st century skills’. Aangezien niet altijd door gebruikers zelf bepaald (kan) worden welke artikelen social media op de tijdlijn getoond moeten en/of kunnen worden, publiceren we in ons nieuwsoverzicht voortaan met enige regelmaat een selectie. We kiezen daarbij voor artikelen social media die, volgens de statistieken achter de kanalen, veel en/of vaak bezocht en geraadpleegd en/of veel gedeeld.

Dit keer links naar de volgende berichten uit augustus en september 2018:

‘Stop met het geven van cijfers en stapels toetsen, dat schaadt het leerproces’
https://www.trouw.nl/samenleving/-stop-met-het-geven-van-cijfers-en-stapels-toetsen-dat-schaadt-het-leerproces-~a101f363/

Een opinie over het Belgische onderwijssysteem: ‘Het hokjesdenken zit er in het secundair onderwijs ingebakken’
https://www.knack.be/nieuws/belgie/het-hokjesdenken-zit-er-in-het-secundair-onderwijs-ingebakken/article-opinion-1197503.html

VPRO documentaire staat met vier Digidocs stil bij de digitaliserende wereld en de groeiende invloed van ‘tech’ op ons leven.
https://www.21stcenturyskills.nl/vpro-documentaire-staat-met-digidocs-stil-bij-de-groeiende-invloed-van-tech

Kamerbrief Leven Lang Ontwikkelen
https://www.rijksoverheid.nl/ministeries/ministerie-van-sociale-zaken-en-werkgelegenheid/documenten/kamerstukken/2018/09/27/kamerbrief-leven-lang-ontwikkelen

Uiteraard kan je ons ook zelf volgen via social media, zie daarvoor de buttons bovenaan deze pagina.
Om niet afhankelijk te zijn van de algoritmes van deze kanalen is het een overweging waard een abonnement te nemen op onze nieuwsbrief, zie de linker kolom om je aan te melden. Vergeet niet je aanmelding te bevestigen via de email die je toegestuurd krijgt.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *